filme subtitrate online

You Again (2010) Tu, din nou!!

Tânăra Marni descoperă că fratele ei Will intenţionează să se însoare cu Joanna, marea ei rivală din liceu. Marni devine obsedată să-i arate lui Will adevărata faţă a Joannei şi va primi ajutor exact de unde nu se aşteaptă: mama ei Gail devine un aliat de nădejde când îşi dă seama că mătuşa Joannei este colega ei de liceu Ramona, care i-a făcut nenumărate zile fripte în trecut.

VERSIUNE DVD RIP

http://embed.videoweed.com/embed.php?v=ceeoxk7nf3ihh&width=954&height=613

5 responses

  1. iuliana

    merge filmul ?

    November 8, 2010 at 8:42 am

  2. rolly

    Da.Filmul merge.Lasa-l circa 5 minute dupa ce dai play sa se incarce.Pune pauza si apoi da play din nou.Filmul iti va merge atunci fara intrerupere.
    Desigur,trebuie sa ai o conexiune la internet buna pentru a nu se intrerupe filmul.

    November 8, 2010 at 9:17 am

  3. iuliana

    Multumesc ! Astept sa-l vad cu subtitrare . Abea astept !

    November 14, 2010 at 4:36 pm

  4. Andreea

    Foarte frumos filmul. Am ras cu lacrimi la el. Batrana din film e foarte draguta si comica.

    December 2, 2010 at 1:25 pm

  5. puiu

    mda, eu nu am ras cu lacrimi, poate rad eu mai greu;cel mult dragut, iar ca nota pt o comedie nu mai mult de 6

    December 6, 2010 at 3:03 pm

Leave a Reply

